Bardzo ciekawa gra na Pegasusa, w której wcielamy się w komandosa, a naszym zadaniem jest pokonać groźną organizację terrorystyczną. Ma bardzo wysoki poziom trudności, co niektórych może zniechęcać, ale również zachęcać (jeśli ktoś lubi takie wyzwania). Nasza misja liczy 7 leveli, z których każde znacząco różnią się od siebie. Każdy level zakończony jest bitwą z pewnym bossem.
Podczas naszej misji możemy tez natrafiać na skrzynki, w których ukryte są różne rzeczy (monety, skarbonki, granaty lub litery greckie). Jak trafimy na literę grecką (jest to alfa lub beta), to wówczas pojawia się ona w jednym z trzech okien do góry ekranu. Możemy też sami wpływać na to, czy chcemy alfę, czy też betę (poprzez uderzenie w nią pięścią). Gdy zbierzemy trzy litery greckie, otrzymujemy specjalnego pomocnika, który przez jakiś czas będzie nam pomagał. Ale to, jakiego dostaniemy pomocnika, zależy od sekwencji tych trzech liter greckich, jakie ułożymy, a więc mamy 8 różnych rodzajów sekwencji. Jeśli drugi raz zbierzemy dokładnie tę samą sekwencję jeszcze zanim nasz pomocnik zginie, to wówczas nasz gracz na 15 sekund zamienia się w pancernego robota miotającego ogniem.

Jeśli trafimy w skrzynkach na monety, wówczas jej wartość wpływa na nasze konto (mała moneta= 50 zł, duża moneta= 200 zł). Możemy również trafić na skarbonkę, z której możemy “wyciskać” monety, dopóki ona nie zniknie. Stan naszego konta, który uzupełniamy dzięki monetom, można wykorzystać w specjalnych punktach doładowujących. Są trzy różne rodzaje punktów doładowujących- wzmocnienie ciosów (kosztuje 100 zł), doładowanie energii do pełna (kosztuje 300 zł) i życie (kosztuje 2000 zł). Nie można skorzystać z punktu doładowania energii, jeśli mamy ją pełną, jak również ze wzmocnienia ciosu, jeśli to wzmocnienie nadal posiadamy. Podobnie nie można skorzystać z żadnego punktu doładowującego, jesli mamy zbyt niski stan konta. Możemy również czepiać się krat.

Shatterhand jest wart polecenia choćby ze względu na różnorodność niespodzianek, jakie w sobie kryje.

Sterowanie:
strzałka w prawo, strzałka w lewo- poruszanie
strzałka w dół- nachylanie się, korzystanie z punktów doładowujących
A- skok
B- dawanie ciosów z pięści
start- pauza